Scumpii nostri tigani

Salutare din nou, o sa va irosesc cam 4-5 minute din viata dumneavoastra cu o intamplare care mi s-a intamplat aseara pe vestitul bulevard Decebal din Bucuresti.
M-am dus sa ma intalnesc cu o amica la o cafenea de pe Decebal, mai exact la Zvon Cafe; veneam dinspre Unirii iar cafeneaua era pe partea cealalta, spre uimirea mea am gasit foarte multe locuri de parcare chiar in dreptul cafenelei.
Cand m-am dat jos din masina, o tiganca la vreo 40 ani ma luat direct la intrebari “Cat stau?”, “cat stau unde?” am intrebat eu.
…cica “Cat stai intreaba matale ca se plateste parcarea aici…”, am raspuns “Ok, se plateste. “ am raspuns “Este parcare publica, private, se elibereaza vreo chitanta?”, scumpa tiganca “Ce chitanta ca stam de dimineata aici si vine baietii mei si iti zgarie masina daca nu”.
M-am dat jos din masina am cautat un loc de parcare “fara plata” si “fara tigani” mai inspre Piata Muncii, am mers 2-3 minute pe jos dar am stat impacat ca nu am mai dat din banul meu muncit unui neam de scursuri, de oameni fara scrupule, de oameni de nimic care nu au o zi pe cartea de munca si vor ajutoare sociale, unui neam negru precum sufletul lor.
Aceasta este mica mea poveste despre scumpii nostril tigani.
Image

 

Lasă un răspuns

