Viata mea in Bucuresti…primele cuvinte

Salut,
Numele meu este Marin Andrei, am 28 de ani sunt necasatorit si am facut acest blog pentru a va povesti despre intamplarile, problemele, bucuriile si realizarile mele din frumoasa noastra capitala Bucuresti.
    …am aterizat in Bucuresti in anul 2004, unde mi-am inceput studiile la Facultatea Romano Americana specialitatea Relatii Comerciale si Financiar Bancare Internet si Internationale;
    …in anul 2008 am terminat aceasta frumoasa facultate nu am mers mai departe la master deoarece m-am angajat;
    …am inceput lucrul la Banca Transilvania in anul 2008 ca ofiter de credit, am apucat sa ma bucur desi o foarte scurta perioada de timp de “flexibilitatea creditului”, apoi a urmat frumoasa criza, criza in care ne aflam si acum.

Image
    In continuare sunt un ofiter de credit in criza de la Banca Transilvania, sper prin acest blog sa va furnizez informatii folositoare din intamplari reale cu care m-am confruntat.

Lasă un răspuns

