Improvizatorii pentru astazi

Da astazi incepand cu ora 20:00 voi fi in Spice Club pentru a ma delecta cu un spectacol marca Improvizatorii.

Am mai participat la spectacolele lor si chiar imi plac foarte mult, este altceva.

Sunt uimit si imi place ca totul se creeaza atunci, pe loc, comunica foarte frumos cu publicul „fara injuraturi” si fara ca nimeni sa fie pus intr-o situatie neplacuta, este un umor cu stil, cu haz si frumos organizat.

Protagonistii de pana acum au fost: Olimpia, Gabi, Cosmin, Vlad, Constantin, Doru si Gabriel, pe Doru il cunoasteti din reclamele de la Golden Brau si „Eu sunt cetatean european si am drepturi”.

improvizatorii

Protagonisitii trupei Improvizatorii

Pretul unui bilet este unul foarte modic: 15 lei

Ca si date de contact stiu ca au aceste numere de telefon: 0766.260.390 si 021.312.01.36

Un mod excelent de a petrece ultimile ore din acest weekend, ne vedem diseara pe la 20:00 la Spice Club.

Un gând despre „Improvizatorii pentru astazi

  1. Multumim foarte mult! Ne bucuram sa auzim gandurile celor care sunt alaturi de noi in sala!
    Te asteptam incepand cu luna iunie in fiecare joi de la ora 20.

Lasă un răspuns

