Beneficiile saunei

sauna

Sauna este o parte importanta a unui stil de viata sanatos, trebuie consultat un medic inainte, dar in general, este foarte benefic sa mergeti la sauna.

Stand intr-un mediu cald produce un efect de aerobic, creste ritmul cardiac, iar organismul arde mai multe calorii. Folosind regulat sauna, poate fi un plus satisfacator pentru orice program de fitness. Este foarte important ca dupa fiecare sedinta de sauna sa va hidratati foarte bine, deoarece se pierde foarte multa apa.

Un alt beneficiu al sedintei intr-o camera fierbinte este imbunatatirea circulatiei, inima functioneaza mai repede si automat pompeaza mai mult sange, in acest timp, vasele de sange se extind, rezultand scaderea tensiunii arteriale.

Corpul nostru elimina toxinele si impuritatile din organism si prin intermediul transpiratiei, de aceea sauna este o metoda foarte buna de detoxifiere.

Ajuta la consolidarea sistemului imunitar. O data cu cresterea temperaturii, corpul nostru este pacalit cum ca ar avea febra, in acel moment produce celule albe in sange. Este o varianta foarte buna de a evita imbolnavirea, mai ales daca lucrati intr-un mediu racoros.

Deasemenea este recomandat si pentru persoanele care sufera de bronsite, astm sau sinusuri infundate, nu este nevoie decat sa stati pe spate si sa respirati adanc.

Pentru cei care sufera de artrita, dureri musculare sau au un stil de viata activ, o sauna este o modalitate de a recompensa corpul.

Multi utilizatori de sauna sustin ca utilizarea regulata ajuta sa depaseasca efectele de insomnie si pot dormi mai bine, de asemenea au un sentiment placut de bunastare si satisfactie la sfarsitul unui program.

Petrecerea timpului intr-o sauna ajuta la indepartarea celulelor moarte, relaxeaza tensiunea faciala, imbunatateste elasticitatea pielii si indeparteaza bacteriile, lasand o piele moale cu aspect intinerit.

Pentru a petrece timpul intr-o sauna sanatoasa, curata si frumoasa, va recomandam http://www.clubspamilitari.ro/sauna.html

sauna_s

 

 

Stilul de viata

stil de viata2

Stilul de viata include comportamente si activitati care alcatuiesc zilnic viata ta. Aceasta include: munca pe care o faci, timpul liber, alimentele pe care le mananci, interactiunea cu cei din jur.

Luarea deciziilor cu privire la cum traiti este grea, oamenii iau decizii bazate pe credinta, atitudini si valori. Comportamentul nostru este influentat de ceea ce invatam la scoala sau ceea ce ne inconjoara. Vestea buna este ca ne putem schimba stilul de viata cu putina vointa.

Alimentele pe care le consumam ne afecteaza sanatatea, multe studii arata ca o nutritie corecta poate scade riscul multor boli. Obiceiurile noastre alimentare pot aduce boli precum accidentul vascular cerebral, boli de inima, diabet, anumite tipuri de cancer, osteoporoza si lista poate continua, iar daca avem grija la ceea ce mancam, putem prevenii toate aceste boli.

Pentru a gatii sanatos, incercati sa cititi cat mai multe carti de bucate in care sa gasiti preparate sanatoase, iar retetele preferate le puteti trece intr-un caiet in care toata familia se poate uita. Aceste preparate le puteti arata unui nutritionist, astfel veti fi siguri ca ceea ce ati ales este sanatos pentru intreaga familie.

Daca doriti sa tineti o cura de slabire, nu incercati sa luati retete de la vecini sau de pe internet, nu toate sunt sanatoase pentru noi si nu toate ne ajuta sa slabim la fel de sanatos si eficient, tot la nutritionist trebuie sa va adresati, pentru o dieta cat mai sanatoasa.

Pentru putina miscare in fiecare zi, daca nu aveti timp de un abonament la sala de fitness, incercati sa mergeti mai mult pe jos, sau sa parcati masina mai departe, alegeti scarile in loc de lift si chiar puteti face mai multa miscare prin casa.

Studiile arata ca daca facem miscare in fiecare zi si avem o alimentatie cat de cat sanatoasa, putem prevenii foarte multe boli, in plus, trebuie sa ne educam copiii inca de mici sa faca toate aceste lucruri, astfel le va fi mult mai usor cand vor fi mari sa aiba un stil de viata sanatos.

stil de viata